2010/05/07

IKASI GABE GAINDITU

Ikasleen egin eginbeharrekoa ikastea eta kurtsoak gainditzea omen da, baina kurtsoak gainditzeko zilegi al da trikimailuak erabiltzea? .

Ikasleek eskura dituzten arma guztiak erabiltzen dituzte eta haien artean egon daitezke legetik kanpoko horiek: txuletak, azterketa-aldaketa, irratiz transmititutako erantzunak eta abar luze bat.

Horren inguruan zein iritzi daukazue? Zilegi iruditzen zaizue horrela gainditzea beste batzuek ahalegin handia egiten duten bitartean?

9 iruzkin:

Anonimoa erabiltzaileak esan du...

Batzuetan, azterketaren arabera, trikimailuak erabiltzeak azterketak gainditzeko balio duela uste dut. Gai konkretuari buruz azterketa denean edo buruz ikasi behar dugunean, ondo etortzen da txuletak edukitzea. Nik, behintzat, institutoan eta unibertsitatean, txuletaengatik asterketa batzuk gainditu nituen. Beraz, Trikimailuak egiten dutenenei balio badie, erabiltzen dutena ondo ikusi dut. Jende askok pentsatzen du trikimailuak egiteaz gainditzea zuzena ez dela, baina nik uste dut azterketak ere ez direla zuzenak, gaia, urduritasuna edo eguraren arabera oso emaitza deberdina izan daitekeelako. Orduan, gauza asko zuzenak ez direnez norberak nahi duena egin ahal du.

Anonimoa erabiltzaileak esan du...

IKASTEN GARENEAN...ZERGATIK EGUITEN DITUGU HAINBESTE AZTERKETAK ETA LANAL GUTXI? EROTASUNAGATIK. BAINA HORRETAZ APARTE,KOPIATZEN DUTENEK DENBORA ETA UHARRA IKASTEN DUTENEEI LAPURTZEN DIETE. ESTATU BATUETAN IKASLEEK KOPIADUNEEI SALATZEN DIETE.
FGLEZ

Anonimoa erabiltzaileak esan du...

Ikasi gabe ez da posible gainditezea. Txuletak eta beste trikimailuek noizean behin laguntzen dizkigute, baina ez dituzte beti balio gainditzeko.
Batzuetan, nahiz eta ikasten dugun ez dugu gainditzen, bai urduri egoteagatik, bai egun txar batetik , eta askenean azterketa txarto ateratzen da.
Baina nire ustez, ikasten duena gainditzen duela, esan ahal da.
IAA

Anonimoa erabiltzaileak esan du...

Nork ez ditu inoiz txuletak edo trikimailuak egin? ia guztiok egin ditugu tranpak noizean behin. Ikasten dugun bitartean informazio gehiegi jasotzen dugu. Normalean ezer ikasi barik ia ezineskoa da azterketa bat gainditzea,horregatik trikimailu hauek, bakarrik, laguntza bat izaten ohi dira.
Nire ustez gainditzen baduzu azterketa bat, gaindituta dago, lortu duzun moduan kontuan izan gabe.
Diana

Anonimoa erabiltzaileak esan du...

Argi dago gainditzeko dena posiblea dela, baina, nire iritzian jendeak asko ikasten du gainditzeko. Batzuek txuletaka erabiltzen dituzte edo beste gauzak, baina, zerbait ikasi behar izan dute. Azkenena, kopiatzeko oso ona izan behar da, nire ustez zailagoa da kopiatzea eta ez zaituztela harrapatzen.
Maite

Anonimoa erabiltzaileak esan du...

Baikotzak ahal duena egiten du. Argi dago ez dela zilegizkoa. Nik behin erabili nuen txuleta txiki bat, boligrafo batean idatzi nituen matematikazko formula batzuk, eta, benetan, ez dut inoiz hain gaizki pasatu. Formula ikusi bezain laster, gorde nuen boligrafoa eta atera nuen beste bat garbi garbia. Zelako desatre!!
Ez dut berriro erabili txuleta bat. Noizean behin erabiltzea ez da delitu bat baina kurtso oso bat gainditzeko, ba ez da gustokoa.
A.J

Anonimoa erabiltzaileak esan du...

Nire kasua berbera da, datorren larunbatean azterketa egingo dut BECen. Eta bai, urduri nago azterketarengatik nahiz eta nire bizitzan azterketa asko eta asko egin dudan. Eskolan , institutoan, unibertsitatean eta ope desberdinetan, hemen Euskal herrian, Madrilen edo Galizian azterketak egin ditut. Hala ere, asko ikasi arren, normala da urduri egotea. Baina importanteena da gainditzea, horregatik ZORTE GUZTIENTZAT.

Arantza P.

Anonimoa erabiltzaileak esan du...

Nik noizean behin txuletak egiten nituen baina amaieran txuletak egin bitartean gauzak ikasten nituen, horrexegatik bakarrik bitan erabili nituen. Ulergarria da jendeak txuletak erabiltzea, amaieran erosoagoa da ez ikastea, eta gainera batzuetan ezertarako balio duten gauzak ikasi behar dituzu.
Vanessa G.

Anonimoa erabiltzaileak esan du...

Zoritxarrez, azterketa asko egitea tokatu zait, baina egindakoetatik, dudarik gabe, unibertsitateko batzuk txarrenak izan ziren. Han, bi egun osoko azterketak ohikoak ziren eta nire ustez, hori legez kanpoko zerbait izan beharko litzateke. Behin, horrelako azterketa batean nengoenean, bat-batean kolpe bat entzun nuen. Atzerantz begiratu nuen eta klasekide bat, zorabiatuta edo, lurrera eroria zela konturatu nintzen. Baina txarrena izan zen, atzerantz begiratu genuen bakarrak neu eta irakaslea izan ginela. Beste ikasleak ez ziren jabetu edo ez zuten jabetu nahi izan. Irakasleak lurreta bota zen (irakasle hau pertsona ona zen) eta ikasleari burua eutsi zion, odola burutik ateratzen ari zitzaion bitartean. Eroritakoa gutxi gora behera zainduta zegoela ikusi nuenez gero, neuk ere jarraitu nuen azterketa egiten. Azterketa gainditu ez nuela esan behar dut baina irakasle horrena, behintzat, ez omen zen larria izan.
Ana Pi.